Η Novo Technologies παρέχει τεχνική υποστήριξη για όλα τα προϊόντα που εισάγει και για όσο υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά ή υποστηρίζονται από τον κατασκευαστή τους.
Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται δωρεάν για όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στην περίοδο εγγύησης. Για προϊόντα που βρίσκονται εκτός εγγύησης υπάρχει χρέωση.
Για τεχνική υποστήριξη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Support@novo.gr ή τηλεφωνικά στο (+30) 210 2723 127.
Για άμεση απομακρυσμένη υποστήριξη κλικ στο
ή στο link.
Δεν χρειάζεται εγκατάσταση ή δικαιώματα διαχειριστή. Απλώς κατεβάσετε το, τρέξτε το και δώστε μας το ID & κωδικό πρόσβασης (password) για να συνδεθούμε.
Αν η παραπάνω Public IP address δεν συμφωνεί με την IP address της σύνδεσης του router σας τότε ο πάροχος υπηρεσιών Internet(ISP) σας παρέχει σύνδεση στο Internet μέσω CGN (Carrier-grade NAT γνωστό και ως LSN: Large-scale NAT).
Στην περίπτωση αυτή η Internet IP address του router σας θα βρίσκεται στο μπλοκ διευθύνσεων 100.64.0.0/10 (100.64.0.0 - 100.127.255.255) και δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιείσετε το NAT - Port Forwarding του router σας ώστε η συσκευή σας να είναι προσβάσιμη από το Internet.
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του ISP σας και να ζητήσετε να σας βγάλουν από το CGN / NAT και να σας δώσουν Public IP Address.
Με τα παρακάτω εργαλεία μπορείτε να ελέγξετε αν η συσκευή σας είναι προσβάσιμη από το Internet:
Αν η συσκευή σας δεν είναι προσβάσιμη, θα πρέπει να ρυθμίσετε το router σας ώστε να προωθεί τις απαραίτητες TCP/IP θύρες (ports) στη συσκευή.
Αν παρόλα αυτά δεν είστε πίσω από CGN και οι ρυθμίσεις του port forwarding είναι σωστές τότε υπάρχει περίπτωση ο ISP σας να μην επιτρέπει την πρόσβαση σε κάποιες από τις πόρτες που σας ενδιαφέρουν για λόγους ασφάλειας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του ISP σας για να εξετάσουν το πρόβλημα.
Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν τα παρακάτω λογισμικά.